ANBEFAL Klik her for at anbefale/vise din støtte til Peder
Peder Tind
24. juni 2026 19:46
🙌🏻 Lad dem flyve – både huerne og de unge! 🙌🏻
Der bliver sat punktum for en vigtig periode, når huerne sendes i luften, og studenterne kan fejre en flot milepæl efter flere års hårdt arbejde, fællesskab og engagement. 🥂🎶
Det er altid livsbekræftende at opleve glæden hos de mange nye studenter. Fremtiden ligger åben, mulighederne er mange, og verden venter på jeres idéer, mod og energi. 📈
Det var en stor fornøjelse at holde en kort tale ved festen og sende en hilsen med i huerne. 🙏
Et par af mine budskaber var:
✔️ Nyd nuet
✔️ Gå efter jeres drømme
✔️ Det er okay at fejle – vi lærer og vokser alle undervejs
Men vigtigst af alt: Husk værdien af fællesskabet. Ingen når langt alene. De venskaber, relationer og oplevelser, I har skabt sammen, er noget af det mest værdifulde, I tager med jer videre.
Hele Fredericia siger stort tillykke og ønsker jer alt det bedste på rejsen fremad. Vi glæder os til at følge jer og de spor, I kommer til at sætte. 🙌🏻🎓💙❤️
Der bliver sat punktum for en vigtig periode, når huerne sendes i luften, og studenterne kan fejre en flot milepæl efter flere års hårdt arbejde, fællesskab og engagement. 🥂🎶
Det er altid livsbekræftende at opleve glæden hos de mange nye studenter. Fremtiden ligger åben, mulighederne er mange, og verden venter på jeres idéer, mod og energi. 📈
Det var en stor fornøjelse at holde en kort tale ved festen og sende en hilsen med i huerne. 🙏
Et par af mine budskaber var:
✔️ Nyd nuet
✔️ Gå efter jeres drømme
✔️ Det er okay at fejle – vi lærer og vokser alle undervejs
Men vigtigst af alt: Husk værdien af fællesskabet. Ingen når langt alene. De venskaber, relationer og oplevelser, I har skabt sammen, er noget af det mest værdifulde, I tager med jer videre.
Hele Fredericia siger stort tillykke og ønsker jer alt det bedste på rejsen fremad. Vi glæder os til at følge jer og de spor, I kommer til at sætte. 🙌🏻🎓💙❤️
Peder Tind
23. juni 2026 20:11
🔥Tre Sankt Hans-taler – ét fælles budskab 🔥
Sammenhold, fællesskab og stolthed 🙌🏻
Fredericia er et fantastisk sted at bo og leve. Vi har en unik historie, en smuk natur og – vigtigst af alt – stærke fællesskaber, der binder os sammen og gør vores kommune helt særlig. 🤝
På denne midsommeraften ønsker familien Tind jer alle en rigtig glædelig Sankt Hans. Må aftenen byde på nærvær, gode oplevelser og hyggeligt samvær med dem, I holder af. 🙏✨
Rigtig god midsommer til jer alle! 🔥🌿☀️
Tak for godt værtskab - Madsby - Nordbyen og Kanalbyen 🤝☀️
Sammenhold, fællesskab og stolthed 🙌🏻
Fredericia er et fantastisk sted at bo og leve. Vi har en unik historie, en smuk natur og – vigtigst af alt – stærke fællesskaber, der binder os sammen og gør vores kommune helt særlig. 🤝
På denne midsommeraften ønsker familien Tind jer alle en rigtig glædelig Sankt Hans. Må aftenen byde på nærvær, gode oplevelser og hyggeligt samvær med dem, I holder af. 🙏✨
Rigtig god midsommer til jer alle! 🔥🌿☀️
Tak for godt værtskab - Madsby - Nordbyen og Kanalbyen 🤝☀️
Peder Tind
23. juni 2026 07:23
🪚🔩🛠️ Virksomhedsbesøg 🛠️🔩🪚
Det er vigtigt for mig, at vi har en tæt og løbende dialog med vores mange virksomheder i Fredericia. Derfor prioriterer jeg at besøge virksomheder rundt om i kommunen for at få indsigt i deres hverdag, høre om deres udfordringer og sammen drøfte de muligheder, der kan styrke både virksomhederne og vores fælles udvikling. 👍
I sidste uge havde jeg fornøjelsen af at besøge Egil Rasmussen A/S. Tusind tak for et inspirerende besøg, en god dialog og mange værdifulde input! 🙏
Jeg sætter stor pris på samarbejdet med vores lokale erhvervsliv, fordi vi skaber de bedste resultater, når vi lytter til hinanden og arbejder sammen. 🤝
Hvis du kunne tænke dig, at jeg kigger forbi din arbejdsplads til en snak om udvikling, muligheder og de udfordringer, I møder i hverdagen, så er du meget velkommen til at tage kontakt. Jeg glæder mig til dialogen!
Det er vigtigt for mig, at vi har en tæt og løbende dialog med vores mange virksomheder i Fredericia. Derfor prioriterer jeg at besøge virksomheder rundt om i kommunen for at få indsigt i deres hverdag, høre om deres udfordringer og sammen drøfte de muligheder, der kan styrke både virksomhederne og vores fælles udvikling. 👍
I sidste uge havde jeg fornøjelsen af at besøge Egil Rasmussen A/S. Tusind tak for et inspirerende besøg, en god dialog og mange værdifulde input! 🙏
Jeg sætter stor pris på samarbejdet med vores lokale erhvervsliv, fordi vi skaber de bedste resultater, når vi lytter til hinanden og arbejder sammen. 🤝
Hvis du kunne tænke dig, at jeg kigger forbi din arbejdsplads til en snak om udvikling, muligheder og de udfordringer, I møder i hverdagen, så er du meget velkommen til at tage kontakt. Jeg glæder mig til dialogen!
Peder Tind
21. juni 2026 19:25
🎶 Stort tillykke til vores nye musicalperformere!
Det var en stor fornøjelse at holde tale for vores 7 dimittender, som med flot succes har fuldført deres uddannelse på Musicalakademiet. 💃🕺🏻
I har gennem hårdt arbejde, dedikation og talent nået en vigtig milepæl. Nu venter nye spændende muligheder, scener og oplevelser på jer.
Musicallens Hovedstad ønsker jer alle et kæmpestort tillykke med eksamen og alt det bedste på jeres videre vej. 🥂✨
🌟 Drøm stort, tro på jer selv, og fortsæt med at sprede glæde gennem musikken og scenekunsten. 🌟
Det var en stor fornøjelse at holde tale for vores 7 dimittender, som med flot succes har fuldført deres uddannelse på Musicalakademiet. 💃🕺🏻
I har gennem hårdt arbejde, dedikation og talent nået en vigtig milepæl. Nu venter nye spændende muligheder, scener og oplevelser på jer.
Musicallens Hovedstad ønsker jer alle et kæmpestort tillykke med eksamen og alt det bedste på jeres videre vej. 🥂✨
🌟 Drøm stort, tro på jer selv, og fortsæt med at sprede glæde gennem musikken og scenekunsten. 🌟
Peder Tind
19. juni 2026 17:48
💃 Så er Musicalens Folkemøde skudt i gang🕺🏻
Sammen med min gode kollega Susanne Eilersen fik vi sat gang i festlighederne – to dage med 100 % fokus på musicals, passion, talent og fællesskab. 🎶✨
For to år siden afholdt vi det første Musicalens Folkemøde, og succesen var så stor, at vi selvfølgelig måtte gøre det igen. 🙏
Musical og Fredericia hører uløseligt sammen, og de kommende dages program er endnu et stærkt bevis på, hvorfor Fredericia er Danmarks musicalhovedstad.
Danmark har fået et nyt folkemøde, som i den grad er kommet for at blive – Musicalens Folkemøde. 🎭🤝
Jeg glæder mig til to inspirerende dage fyldt med spændende debatter, stærke oplevelser og masser af musik.
Rigtig god weekend til alle! ☀️
Sammen med min gode kollega Susanne Eilersen fik vi sat gang i festlighederne – to dage med 100 % fokus på musicals, passion, talent og fællesskab. 🎶✨
For to år siden afholdt vi det første Musicalens Folkemøde, og succesen var så stor, at vi selvfølgelig måtte gøre det igen. 🙏
Musical og Fredericia hører uløseligt sammen, og de kommende dages program er endnu et stærkt bevis på, hvorfor Fredericia er Danmarks musicalhovedstad.
Danmark har fået et nyt folkemøde, som i den grad er kommet for at blive – Musicalens Folkemøde. 🎭🤝
Jeg glæder mig til to inspirerende dage fyldt med spændende debatter, stærke oplevelser og masser af musik.
Rigtig god weekend til alle! ☀️
Peder Tind
17. juni 2026 08:02
🕺🏻 Showcase 2026 💃
Sikke en fantastisk, vild og underholdende oplevelse! Herfra sendes der ⭐⭐⭐⭐⭐
År efter år imponerer vores dygtige musicalstjerner med præstationer på allerhøjeste niveau, og Showcase 2026 blev endnu en kæmpe succes. Talentet, energien og passionen på scenen bekræfter endnu engang, hvorfor Fredericia er Danmarks musicalhovedstad.
Allerede i weekenden fortsætter festlighederne, når vi samles til det længe ventede Musicalens Folkemøde. Vi glæder os til endnu en weekend fyldt med inspiration, fællesskab og kærlighed til musicalgenren – håber, vi ses! 🤝
Fredericia er i sandhed en kongeby 👑🌟
Sikke en fantastisk, vild og underholdende oplevelse! Herfra sendes der ⭐⭐⭐⭐⭐
År efter år imponerer vores dygtige musicalstjerner med præstationer på allerhøjeste niveau, og Showcase 2026 blev endnu en kæmpe succes. Talentet, energien og passionen på scenen bekræfter endnu engang, hvorfor Fredericia er Danmarks musicalhovedstad.
Allerede i weekenden fortsætter festlighederne, når vi samles til det længe ventede Musicalens Folkemøde. Vi glæder os til endnu en weekend fyldt med inspiration, fællesskab og kærlighed til musicalgenren – håber, vi ses! 🤝
Fredericia er i sandhed en kongeby 👑🌟
Peder Tind
11. juni 2026 11:54
Årets Fredericianer – Malou W. Pedersen 🤝
Malou vandt tidligere på året juniorkonkurrencen i Unge Forskere, og i dag blev hun af Frederik d. III's Laug kåret til Årets Fredericianer! 🥇
Et kæmpestort tillykke til Malou med den flotte og velfortjente anerkendelse. 🌟
Vi er stolte af vores dygtige og engagerede unge mennesker, som hver dag er med til at sætte Fredericia på landkortet og inspirere os alle. 🙌🏻🇩🇰
Tak også til Frederik d. III's Laug for år efter år at skabe en fantastisk ramme om kåringen af Årets Fredericianer. 🤝
Malou vandt tidligere på året juniorkonkurrencen i Unge Forskere, og i dag blev hun af Frederik d. III's Laug kåret til Årets Fredericianer! 🥇
Et kæmpestort tillykke til Malou med den flotte og velfortjente anerkendelse. 🌟
Vi er stolte af vores dygtige og engagerede unge mennesker, som hver dag er med til at sætte Fredericia på landkortet og inspirere os alle. 🙌🏻🇩🇰
Tak også til Frederik d. III's Laug for år efter år at skabe en fantastisk ramme om kåringen af Årets Fredericianer. 🤝
Peder Tind
10. juni 2026 08:03
🏗️Et besøg i toppen af Fredericias ikoniske blå kraner 🏗️
De blå kraner er på mange måder et stærkt symbol på vores havn i Fredericia. Men de er meget mere end et symbol – de er også arbejdsplads for vores dygtige og dedikerede kranførere, som hver dag er med til at skabe værdi og resultater.
For første gang fik jeg mulighed for at tage de mange skridt op til kranførerhuset 😅 – og sikke en oplevelse! Udsigten over havnen og byen er ganske enkelt fantastisk.🤝
Vi har god grund til at være stolte af vores havn og de mange medarbejdere, som med stor faglighed og engagement hver eneste dag bidrager til Fredericias udvikling og vækst. 📈
En stor tak til alle jer, der får det hele til at lykkes. 🙏
De blå kraner er på mange måder et stærkt symbol på vores havn i Fredericia. Men de er meget mere end et symbol – de er også arbejdsplads for vores dygtige og dedikerede kranførere, som hver dag er med til at skabe værdi og resultater.
For første gang fik jeg mulighed for at tage de mange skridt op til kranførerhuset 😅 – og sikke en oplevelse! Udsigten over havnen og byen er ganske enkelt fantastisk.🤝
Vi har god grund til at være stolte af vores havn og de mange medarbejdere, som med stor faglighed og engagement hver eneste dag bidrager til Fredericias udvikling og vækst. 📈
En stor tak til alle jer, der får det hele til at lykkes. 🙏
Peder Tind
6. juni 2026 20:17
En travl, men god dag afsluttes ved smukke Lillebælt 🙏🌊☀️
Taknemmelig for de små øjeblikke, der giver ny energi og perspektiv.
God fortsat weekend til jer alle! ☀️🙌🏻😊
Taknemmelig for de små øjeblikke, der giver ny energi og perspektiv.
God fortsat weekend til jer alle! ☀️🙌🏻😊
Peder Tind
5. juni 2026 17:56
❤️ Grundlovsdag i smukke Fredericia ❤️
Anitha og jeg ønsker jer alle en rigtig glædelig Grundlovsdag! 🇩🇰
I dag fejrer vi de frihedsrettigheder, det fællesskab og demokratiet, som danner grundlaget for vores samfund. Lad os værdsætte det, vi har opnået sammen, og se frem mod fremtiden med håb, sammenhold og optimisme.
Nyd dagen med familie, venner og gode oplevelser i vores skønne Fredericia. ☀️🤝
Rigtig god Grundlovsdag til jer alle! 🇩🇰❤️
Anitha og jeg ønsker jer alle en rigtig glædelig Grundlovsdag! 🇩🇰
I dag fejrer vi de frihedsrettigheder, det fællesskab og demokratiet, som danner grundlaget for vores samfund. Lad os værdsætte det, vi har opnået sammen, og se frem mod fremtiden med håb, sammenhold og optimisme.
Nyd dagen med familie, venner og gode oplevelser i vores skønne Fredericia. ☀️🤝
Rigtig god Grundlovsdag til jer alle! 🇩🇰❤️
KV 2025
Du kan finde Venstres valgprogram lige her.
.
.
